• (iOS) Minecraft padidinti primogemų įsilaužimą

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Minecraft ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Minecraft IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ padidinti primogemų įsilaužimą ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Minecraft 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Sveiki, aš myliu šį žaidimą, bet šiandien, kai bandžiau atsisiųsti kai kuriuos pasaulius, bet man nebuvo leista išspręsti šios problemos ir myliu jūsų darbą Geležinė katė.

    Ever sense 1.18 man buvo tikrai sunku žaisti savo telefone, kaip aš dažniausiai žaidžiu. Neturiu būdo perkelti failų ir vienintelis būdas žaisti yra ištrinti programą kartu su daugybe kitų dalykų, tada iš naujo įdiegti minecraft ir prarasti visus savo pasaulius.

    Aš grojau tai prieš kurį laiką ir sukūriau pasaulį, kuriam prireikė mėnesių, tada, kai nustojau groti maždaug mėnesiams, tą pasaulį ištryniau. Tai didžiausias laiko švaistymas. Nerekomenduoju šios programos!

    Kodel as zaidziu per plancete bet man yra xboxo valdymas negaliu nieko daryti

    Resourspaka gaunu antrą kartą

    Last Fortress: Underground 頭脳系 qerg


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :